به وب سایت استیل برادران خوش آمدید.

نردبان و پله استخری استیل

نردبان و پله استخری استیل

نردبان و پله استخری استیل

نردبان و پله استخری استیل

نردبان و پله استخری استیل

یکی از ملزومات برای هر استخر عمومی و یا شخصی میباشد این نردبان برای سهولت در ورود و خرج از آب استخر بسیار حایز اهمیت می باشد

انواع موجود از نردبان و پله استخری استیل

نردبان ۲ په برای عمق ۱۳۰ به کار می آید

نردبان ۳ پله برای عمق بشتر از ۱۴۰ به کار می آید

نردبان ۴ پله برای عمق بیشتر از ۱۶۰ به کار می آید

نردبان ۵ پله برای عمق ۱۸۰ به بالا مورد استفاده قرار می گیرد

در خرید نربان حتما به ABSبودن کف پله ها دقت فرمایید

کف پله ABS پلاستیک جنس سخت میباشد که در برابر عوامل جوی و محیطی و فشار های وارده بیشتر مقاومت می کند

و از نوع نشکن می باشد که می تواند وزن ۱۵۰ تا ۲۰۰ کیلو را تحمل کند

1

انواع نردبان وپله استخری

نکات مهم انتخاب در خرید انواع نردبان استخر و دستگیره استخر:

نردبان استخر

نکات مهم انتخاب و خرید انواع نردبان استخر و دستگیره استخر:

انتخاب پله استخر و لزوم استفاده از آن باعث آسان شدن بیرون آمدن شناگر از داخل استخر میشود استخر هایی که طول عمر آنها بیشتر از ۱۰ متر میباشد از یک نربان استخر در قسمت عمیق استخر و یکی در قسمت کم عمق میتوان استفاده کرد .

اما استخر هایی که از ۱۰ متر کمتر است در همان قسمت کم عمق از یک نربان استفاده می کنیم.

نربان استیل برای استخر باید از جنس ۳۰۴ و یا ۳۱۶ باشد که تمام استیل هستند و یا از یک نوع پلاستیک استفاده میشود که از سرخوردگی جلوگیری میکند .عمق استخر تایین کننده نصب نربان استخر است که ۲ پله باشد یا ۶ پله فاصله بیبن پله ها هم باید بین ۲۵ تا   ۳۰ سانتی متر باشد .

انواع نربان استخر :استاندارد/ شیبدار / کلاپ و دو تیکه.

برای انتخاب اینکه چه  نوعی از نربان استخر در داخل استخر استفاده شود باید در نظر داشته باشیم که سطح استخر با کف استخر یکی باشد (سر ریز دارد یا ندارد) سطح زمین استخر از لبه ی آن بالاتر باشد (مقدار پهنایی که لبه دارد یا سر ریز داشتن یا نداشتن لبه )

_بهترین نوع نربان استخر استاندار آن میباشد اگر در پاگرد محوطه استخر فضای کافی وجود داشته باشد بهترین نوع آن نردبان استاندارد میباشد.

برای انتخاب نردبان و پله استخر توجه کنید: برای اینکه اطمینان داشته باشیم نردبان زنگ نمیزند باید هنگام خرید از جنس نگیر(استیل نگیر یا همان جذب نکردن آهن ربا) استفاده کرد با توجه به محل قرار گرفتن نردبان استیل :

الف) اگر نردبان استیل روی سکو یا لبه ی استخر نصب شود باید به شکل عصایی وصل شود .

ب)برای نردبان استیلی که پشت سکوی استخر وصل شود مدل معمولی بهتر است .

برای اینکه تعداد پله های استخر را بدونید باید به فاصله ی لبه استخر یا کف استخر توجه کرد برای قسمت هایی از استخر که خیلی عمیق است تعدا پله ها از کف محاسبه نمیشود و باید از ۴ یا ۵ پله استفاده کرد.

در استخر هایی که عمق آنها ۴۰ سانتی متر و یا بیشتر است باید طوری باشد که حداقل ۳ پله داخل آب قرار بگیرد.

2

گروه صنعتی استیل برادران بهترین و با کیفیت ترین نردبان استیل را ارائه میدهد با مراجعه به لینک سایت استیل برادران از نردبان استیل ما دیدن فرمایید و حس خوب خرید خود را به ما القا نمایید . هم چنین پس از خرید از گارانتی و ضمانت پس از فروش ما نیز بهره مند شوید.

برای اینکه اتصالات موقتی ایجاد کنیم باید قبل از اینکه بتن ریخته شود پایه فلزی ضد زنگی را در محل مورد نیاز بگذاریم و در محل وصل نردبان در قسمت کم عمق و عمیق باید یک پلکان و یا نردبان نصب شود نردبان ها باید ضد زنگ زدن باشند و تمام پله هایی که در نردبان استیل وجود  دارد باید جوری ساخته شود (زبر) که از سرخوردن شنا کننده جلوگیری کند.

ارتفاعی که لازم داریم بین هر پله داخل آب استخر (به همون صورت که قبلا گفته شد ) ۲۵۰ میلی متر و ۳۰۰ میلی متر است.

پله های نردبان حداقل عرضی که دارند ۴۵۰ میلی متر و حداکثر عرضی که دارند ۶۰۰ میلی متر و قطر آن ۵۰ میلی متنر میباشد . فاصله ای که هر نردبان  باید از دیوار استخر داشته باشد بین ۰ تا ۸ میلی متر و یا ۲۵ میلی متر تا ۱۴۰ میلی متر میباشد.

پله های خروج از آب استخر به گونه ای باید باشد و به صورتی طراحی شده باشد که قابل دیدن باشد و باید این پله ها در قسمت های فرو رفتگی به وجو آید .گامی که هر پله باید داشته باشد ۱۲۵ میلی متر و حداقل عرضی که داراست ۳۵۰ میلی متر است.

نکته: زمانی که از پلکان استفاده میشود باید دارای دستگیره ای باشد که تا بیرون از آب استخر باشد ارتفاع دستگیره ها بین ۷۵۰ میلی متر تا ۹۵۰ میلی متر است.

3

حالا میریم سراغ پله استخری ۵ پله که ببنیم چه جوریه و کاربردش چیه ؟

همانگونه که همه میدانیم نرده استخر باعث آسان شدن بیرون آمدن شناگر از داخل استخر میشود استخر هایی هستند که عمق آنها ۱۰ متر و گاهی بیشتر است

در اینگونه استخر ها بهتر است در قسمت کم عمق و عمیق از دو نردبان استخر استفاده کنیم و استخر هایی که طول عمق آنها از ۱۰ متر کمتر است

همان یک نردبان در قسمت کم عمق کافیست لوله های نردبان استخر باید از استیل درجه یک ۳۰۴ و ۳۱۶ باشد تا از زنگ زدگی در آب جلوگیری شود .

نردبان استخر هم خوب و بد دارد نوع خوب و یا بهتر بگم خیلی خوب آن ترکیبی از دو جنس پلاستیک و استیل میباشد که ما در مجموعه خود این نوع نردبان استخر را محیا کرده ایم .

از مزیت هایی که این نردبان دارد مانع از لیز خوردن فرد میشود. تعداد پله هایی که برای نردبان استخر به کار میرود بستگی به عمق استخر دارد که از ۲ پله تا ۵ پله متغیر است.

فاصله استاندارد بین پله ها همانطور که قبلا هم گفته شد باز هم بین ۲۵۰ میلی متر تا ۳۰۰ میلی متر متغیر میباشد به اصطلاح آسان تر یعنی ۲۵ سانتی متر تا ۳۰ سانتی متر .

4

معقول ترین مدل پله استخری :

قبلا از انواع مدل های نردبان استیل صحبت کردیم حالا باز هم برای شما عزیزان اضافه میکنم که بهترین و معقول ترین نوع نردبان استخر نوع استاندارد و کلاب میباشد

اگر استخر شما محدودیتی نداشته باشد (حالا اینجا سوال پیش میاد که محدودیت یعنی چی؟ یعنی در پاگرد محوطه شما هیچ گونه محدودیتی برای نصب نردبان استخر نباشد

و هم چنین محدودیت فضا نباشد ) بهتر است از نردبان استخر استاندارد هایواتر استفاده شود .

در مساله ای برعکس در این موضوع محدودیت .اگر محدودیت داشته باشد استخر شما طبق توضیحاتی که در فوق عرض کردم مدل نردبان استخر کلاب هایواتر توصیه میشود که زیبایی بیشتری نیز دارد.

ارتفاع بین استخر ها متفاوت است از ارتفاع ۷۰ سانتی متر داریم تا ۱۷۰ سانتی متر و حتی بیشتر که با توجه به این ارتفاعات پله های استخر تعیین میشود

از ارتفاع ۷۰ تا ۹۰ سانتی متر ۲ پله

۱۰۰ تا ۱۲۰ سانتی متر ۳ پله

۱۳۰ تا ۱۶۰ سانتی متر ۴ پله

و برای ارتفاعات ۱۷۰ سانتی متر و بیشتر از ۵ پله استفاده میشود

که اندازه دقیق ارتفاع از لبه ی استخر تا کف استخر محاسبه میشود.

پله استخر از وسایل بسیار مهمی در استخر ها میباشد که هم باعث راحتی ورود و خروج شناگران میباشد هم زیبایی و به اصطلاحی باعث امنیت میباشد. پله های استخر همانطور که قبلا ذکر شد

پلاستیک و استیل دارد که پلاستیک ازران تر از استیل میباشد اما هر دو معمولا کارایی یکسانی دارند. در فاکتوری که میخواهیم برای نردبان استیل بدهیم ابتدا باید به عمق استخر توجه کنیم هرچه عمق استخر بیشتر باشد نردبان تعداد پله های بیشتری دریافت میکند

دوم باید به اسیدی بودن آب یا به اصطلاحی قلیایی بودن آب توجه کنیم اما معمولا از آلیاژ ۳۰۴ یا ۳۱۶ باید استفاده شود اما امروزه با توجه به قیمت بالایی که آلیاژ ۳۱۶ دارد فقط از ۳۰۴ استفاده میکنند که پاسخگوی هرگونه استخری میباشد هم از لحاظ زنگ نزدن در آب هم از لحاظ اینکه آسیب پذیر نیست و در آخر زیبایی بیشتری دارد.

در  این قسمت شاید سوال پیش بیاید که چه زمانی میتوان از کف پله پلاستیکی و یا استیل استفاده کرد ؟ زمانی که فضای استخر سرپوشیده میباشد میتوان به نظر و سلیقه مشتری از کف پله پلاستیکی استفاده کرد

ولی اگر استخر شما در فضای باز و در مجاورت نور آفتاب است و پله استخر باید زیر نور آفتاب باشد بهتر است از کف پله استیل استفاده کنیم.

لوله های استیل باید از لوله های ۳۸ درست شده باشد که برای اتصال آن کف پله هارا با پیچ و یا مهره به آن وصل میکنیم و سپس با یک درپوش به بدنه وصل میشود و یک نوع تکیه گاه میباشد.

این توضیحات برای ارتفاعاتی است که کمی پیش گفتیم اما اگر استخر شما بزرگتر و بیشتر از حد معمول باشد با یک تماس با کارشناسان ما در ابعاد مختلف و مورد پسند شما سفارش خودتان را ثبت کنید .

5

برای نصب نردبان استیل چند مدل میتوانیم کار انجام بدهیم: ابتدا قسمت بالا را نصب میکنیم به زمین بعد لوله هارا میگذاریم و با پیچ نصب میکنیم و محکم میکنیم مدل دیگر این است

که مثلا شما نخواهید اتصال به زمین داشته باشد به خاطر کف سرامیک یا سنگی که دارید در این صورت باید از رول پلاک و یا با میلگرد ان را جوشکاری کنیم فقط قسمتی که نیاز به وصل شدن باشد این قسمت بود و دیگر نیازی نیست پایین قسمت را در داخل استخر وصل کنید .

تقریبا تمام سوالاتی که میتوانست در ذهن شما درباره ی نردبان استخر به وجود بیاید را در اینجا ذکر کرده ایم اما اگر سوالی دارید که اینجا پاسخش را پیدا نکرده اید با کارشناسان ما تماس گرفته و سوالات و ابهامات خود را برطرف کنید و یک خرید ایده آل را تجربه کنید .

6
تلفن تماس: 09123047251