به وب سایت استیل برادران خوش آمدید.

حفاظ آهنی

حفاظ آهنی

حفاظ آهنی

امروزه با رشد جمعیت و افزایش میزان آپارتمان نشینی و اهمیت زیاد امنیت در ساختمان ها حفاظ های آهنی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است .
حفاظ های آهنی پرکاربرد:حفاظ روی دیوار،حفاظ آهنی درو پنجره و بالکن،حفاظ انباری و راه پله می باشد.

امنیت در ساختمان ها به قدری مهم میباشد که در بازدید مسکن قبل از خرید ابتدا بحث در امنیت به میان می آیدبه علت همین مسئله مهم امنیت ،امروزه درب های ضد سرقت نیز وارد بازار شده است .برای تهیه این حفاظ آهنی باید از تیم و گروه کاری خبره کمک گرفت زیرا زیبایی در حفاظ از مهم ترین مسائل میباشد و نمای کلی ساختمان را زیر نظر میگیرد.بنابراین طراحی و اجرای این حفاظ از مهم ترین هاست.

گروه تولیدی استیل برادران با بیش از ۱۵ سال سابقه شما را از هرگونه طراحی و اجرا مطمئن میسازد. زیبایی و تمیزی، شرط کار ماست.

از مهم ترین حفاظ های آهنی ساختمان:

۱)حفاظ شاخ گوزنی:

از جمله حفاظ هایی میباشد که روی دیوار ساختمان نصب میشود علاوه بر زیبایی که دارد بیشتر شبیه شاخ های گوزن در هم رفته میباشد به صورتی که امکان عبور از آن به حدی صفر میباشد .
ما در حفاظ شاخ گوزنی به خاطر رنگ الکترواستاتیک سفارش های اختصاصی هم دریافت میکنیم سفارش اختصاصی بستگی به طرح و نوع ساختمان دارد. این حفاظ در برابر نور خورشید هیچ آسیبی نخواهد دید .چون خمکاری این حفاظ به سمت بیرون می باشد عبور از بالای نرده یا میان نرده امکان پذیر نیست و امنیت را دو چندان میکند.

حفاظ آکاردئونی(درب کشویی آهنی):

حفاظ ریلی یا کشویی روی یک ریل باز و بست می شود و با اشاره سر دیلم از جای خود خارج می شود بخاطر همین گروه استیل برادران در تلاش بوده یک حفاظ مقاوم و با امنیت بالا برای درب های آپارتمان تولید کندحفاظ یا گارد درب آپارتمان یکی از نمونه های ساخته شده برای درب آپارتمان می باشد این نوع حفاظ با دیلم یا هر جسم سختی به راحتی کنده نمی شود محافظ های درب آپارتمان بایستی جوری ساخته و تولید شود که امکان سرقت سریع را از سارق بگیرد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید

شما می توانید از برچسب ها و ویژگی های <abbr title = "HyperText Markup Language "> HTML </ abbr> استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

تلفن تماس: 09123047251